Domov Dom, byt a záhrada Vyberáme nábytok do firmy

Vyberáme nábytok do firmy

podľa spravca

Zariaďujete úplne novú kanceláriu, alebo obmeňujete starú? Vyberáte ju pre seba, kolegu, alebo pre svojho zamestnanca? Tak či onak aj výber nábytku sa vie riadiť určitými pravidlami, vďaka ktorým je ľahší a výsledok o mnoho podarenejší. Poďme si o zariaďovaní kancelárie povedať viac.

Než sa schýli k nákupu

Ešte pred tým, než dáte nábytok definitívne do nákupného vozíku s úmyslom ho zaplatiť, mali by ste si položiť pár otázok:

  • V akom štýle by mala byť kancelária zariadená?
  • Kto v nej bude sídliť? Je pre zamestnanca, manažéra, riaditeľa?
  • Budú v kancelárii prijímané návštevy?
  • Koľko času bude dotyčný v kancelárii tráviť?

Po tom, čo si zodpovedáte tieto otázky, bude vám určite plno veci o mnoho jasnejších. Kancelária je pre zamestnanca a prítomnosť návštev je veľmi málo pravdepodobná? Potom je hlavným úkolom vybrať dobrý stôl a kancelársku stoličku. S kreslami alebo sedacími súpravami si nemusíte lámať hlavu. Naproti tomu ak ide o kanceláriu manažéra, alebo riaditeľa, teda ide o kanceláriu ľudí, ktorý prijímajú návštevy, musíte si dať pri výbere sedacej súpravy záležať.

Kancelársky nábytok – aký vybrať?

Pri zariaďovaní kancelárie by ste mali myslieť hlavne na:

  • Kancelárske stoličky a kreslá
  • Kreslá a sedacie súpravy
  • Písacie stoly, prídavné stoly, kontajnery
  • Skrine

Výber kancelárskej stoličky je snáď ten najdôležitejší, pretože správne vybraná stolička má obrovský vplyv na vaše zdravie.

Ako sme už hovorili, kancelárske kreslá a sedacie súpravy sú dôležité, ak prijímate návštevy. Najlepšie je, ak všetko kúpite ako jeden set nábytku, aby spolu jednotlivé kusy krásne ladili. Tiež si dajte pozor na to, aby sa štýlovo hodili ku zbytku kancelárie.

Písacie stoly môžu byť vyrobené z rôzneho materiálu, môžu mať všelijakú farbu, vedia mať rôzne tvary na ktoré sa dajú umiestniť prídavné stoly. Stoly aj kontajnery sú na trhu v rôznych štýloch a pretože ide o dominantu miestnosti, radili sme vám, aby ste si ako prvé ujasnili štýl vašej kancelárie. Štýl kancelárie by sa mal zhodovať so štýlom stola.

To čo bolo povedané o stoloch, platí v mnohom aj o skriniach. Skrine vedia zabrať značnú časť miestnosti, preto pri ich výber starostlivo zvažujte, kam ich v miestnosti situujete. Vybrať si môžete medzi skriňami len s dvierkami, s otvorenými poličkami, alebo s presklenými dvierkami.

Ako vybrať dodávateľa?

Dodávateľa by ste mali vyberať podľa troch hlavných kritérií. Nimi sú: doprava, záruka, dodávka a montáž. Dobrý dodávateľ vám nábytok nie len dopraví a zmontuje, dobrý dodávateľ si za svojim tovarom stojí a preto vám vie dať predĺženú záruku.

A ešte niečo by ste si mali o dodávateľovi zapamätať – tí najlepší vám urobia zdarma 3D návrh interiéru, vďaka čomu bude vaše rozhodovanie podstatne ľahšie. Odporúčame sa spoľahnúť práve na takého dodávateľa.

 

TIEŽ SA TI MÔŽE PÁČIŤ